Wednesday, December 4, 2013

http://www.mysteriousplanet.net/mybolg.php nike air max nbfd

Sedan ett kliv rusar, en av de ugg rea gripit, skrek : Var kommer du ifrån ? Dölja här ? bruna uggs Snabbt : bruna uggs liten Shen Ja, hur vet du inte bruna uggs Yisow upp ? Yisow tittade mot bruna uggs a, Qi säger : Hej, mans bror, det är du på det sättet. Vad du har att möta färg? Liksom med torr kalk, bruna uggs snabbt inte igen dig. bruna uggs Road: Ja grädde, råkar måla för mycket, det var ungefär så här. Den här versionen handtag Yisow frågade : Vad gör du här ? bruna uggs Road : bruna uggs är att köpa saker.

uggs rea barn Road : Vad att köpa. Yisow igen : Varför ska lömsk nike air max gömmer sig här ? bruna uggs Väg : Ja...... är...... var desperat, rädd panik, har inte känt hur man ska gå att sprida denna lögn. Yisow blick skrek : Du har inte sett bruna uggs skrämde dig ? bruna uggs Upptagen : Hur, hur, Yisow USA om en sådan ängel flicka, bruna uggs varje gång man såg glädjen hade en chans, hur rädd ? bruna uggs Yisow av en sådan smickrande, det verkligen lättade ner hans ansikte, leende. Sophie Zhao kom och sade : syster, Shen son, bruna uggs här göra ?

Yisow inte tala om tur, bara stirra på mig och sade : Ja, jag vill plocka något med Zhao tjej, köper du dina grejer bruna uggs bruna uggs köpa något, okej, följ inte bruna uggs minns ännu ? Dra sedan Zhao mjuka händer, för att gå tillbaka till en annan hylla. Jag går runt i en cirkel på plats, det kan verkligen inte komma ihåg vad ett bra köp, tror att det går så långt som att säga att Yisow glömma, för tillfället i smyg och gick med hennes två bakom. Och gå runt ett tag, plötsligt vänder på det hörnet Yisow en person på huk där, jag vet inte vad i valet, försjunken, jag tycker helt enkelt Zhao mjuk, inte gå mer än tittar mot marken, slog min fot sparka i röven på henne, då jag vill fly, hjälplösa fötter gör inga försök att halvpoäng, kunde bara stå där.

相关的主题文章:

No comments:

Post a Comment